web 2.0

پنجشنبه، بهمن ۰۴، ۱۳۸۶

امون از تعطیلی بی موقع!

بعد از چند وقت کمی از درس امتحان ها راحت شدم. اگه این تعطیلی های قبل و بعد از تاسوعا و عاشورا پیش نمی یومد الان شاید خونه بودم. ولی حالا به خاطر امتحان های لغو شده باید اینجا بمونم. بعد از اون هم که انتخاب واحد و شروع کلاس هاست. فکر نمی کنم اصلا بتونم خونه برم.

از اینجا واقعا خسته م.

امتحان «سیگنال و سیستم» رو هم اصلا خوب ندادم. مگر اینکه خدا یه لطفی بکنه....

دیروز که از امتحان برگشتم به خوابگاه دیدم بچه های اتاق همه رو تختاشون دراز کشیده بودند. اونها هم قبل از من امتحان داشتند. امتحان اونها هم خیلی سخت بود. اون هم با یه استاد خیلی عقده ای. وقتی وارد اتاق شدم حسابی بغض کرده بودم. بچه ها از امتحانم پرسیدند و من گفتم:«خیلی بد بود. شما چی کار کردید؟»

دیدم یکیشون واقعا دپرسه. رفتم پیشش. یه دفعه بغضش ترکید و تا می تونست گریه کرد. انقدر دلداریش دادم که بغض خودم یادم رفت!!

عصر هم چون قبلا بهش قول داده بودم باهاش بیرون رفتم. این بیرون رفتن واقعا لازم بود. خیلی حال و هوامون رو عوض کرد.

--------------

چه قدر بد شد که نمی تونم کرج برگردم. اول ترم کلی خوشحال بودم که می تونم روز 5بهمن کرج باشم. 5بهمن یه روز به یاد موندنی واسه من و یکی از صمیمی ترین دوستامه. سالروز شروع دوستی مون! شاید مسخره باشه. ولی واسه ما خیلی عزیزه. یکی دو سال بعد از آشناییمون، وقتی که دوستیمون جون گرفته بود، خیلی دنبال این بودیم که تاریخ دقیق دوستیمون رو به یاد بیاریم. واسه همین تو همه دفتر خاطره هام گشتم تا تاریخ اولین برخورد و آشنایی رو پیدا کنم. بعد از به دست آوردن کلی مدرک و سند فهمیدیم که این روز عزیز 5 بهمن بوده!

امسال تابستون، یه شب وقتی داشتیم تلفنی حرف می زدیم گفت:« می دونی امروز چی کشف کردم؟!!»

گفتم:«چی؟!»

گفت:« امسال 5بهمن مطابق با دهمین سال دوستیمونه!!!»

-«واقعا؟ وای خدایا چه قدرزود گذشت... نمی تونم باورکنم...کاش امسال یه جشن درست حسابی واسه خودمون بگیریم...»

آره، خیلی زود گذشت. آرزو می کنم این دوستی تا ابد پایدار باشه.

موقع انتخاب واحد سعی کردم یه جوری انتخاب واحد کنم که امتحان هام تا قبل از 5 بهمن تموم شه. اگه همه چی درست پیش می رفت من امروز می تونستم خونه باشم... ولی خب نشد.

دوست نازنین من... همیشه دوستت دارم... برات بهترین آرزوها رو دارم... دوست دارم تو رو هر روز موفق تر و شادتر ازقبل ببینم. تو لیاقت بهترین ها رو داری. به این دوستی افتخار می کنم و از خدا می خوام که عمیق تر و پایدارتر از قبل قرارش بده.

هیچ نظری موجود نیست: