web 2.0

شنبه، شهریور ۱۷، ۱۳۸۶

كجا باشم بهتره؟!

تمام شب به خوابهاي عجيب غريب گذشت. ترجيح دادم صبح زود بيدار شم تا اينكه ادامه اين خوابهاي عجيب رو ببينم!

تازه داره از جكس‌بلاگ خوشم مي‌ياد كه حالا بايد بذارم برم مشهد. جكس‌بلاگ هم كه فقط با فايرفاكس كار مي‌كنه. وقتي به زندگي تو اونجا عادت مي‌كنم وقت برگشتن به خونه‌ است. وقتي به خونه برمي‌گردم تا چند وقت حسابي جو گير هستم! وقتي هم كه به زندگي تو اينجا خو مي‌گيرم بايد ساكم و جمع كنم و برم!

سرويس عكس ياهو تا چند وقت ديگه تعطيل مي‌شه. به همه ميل زدند كه با عكسهاتون چي‌كار كنيم؟ من هم گفتم ببرشون تو فليكر! جالبه كه با انتقال عكسها به فليكر مفتي مفتي واسه سه ماه كاربر ويژه فليكر شدم! فقط حيف كه فيلتر شده و فقط با پروكسي مي‌شه بازش كرد.


۱ نظر:

SHABIB گفت...

سلام

از اینکه به خونه من سری زدی بسیار ممنونم احساس خوبی بهم دست داد وقتی دیدم یه نفر برام پبام گذاشه

تا حالا این مورد رو تجربه نکرده بودم

وبلاگ داششتم ولی فقط خودم خبر داشتم

اما تو این حالت فرق میکنه یه نفر دیگه هم باخبره
و این جدیده

راستی مشهد کدوم دانشگاه درس میخونید